Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Подберезський М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Подберезський М. К. Специфічні особливості педагогічних взаємодій в умовах вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / М. К. Подберезський // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(1)__3 Наведено трактування поняття «педагогічна взаємодія», суть якої полягає в навчанні студента самостійно організовувати власний процес пізнання й соціалізації. Виділено чотири основні сфери взаємодій: мега-, мета-, мезо- та мікросфера; показано відмінність їх за змістом і формою. Науково обгрунтовано види педагогічної взаємодії та ії специфічні особливості.Приведена трактовка понятия «педагогическое взаимодействие», сущность которой состоит в обучении студента самостоятельно организовывать собственный процесс познания и социализации. Выделено четыре основные сферы взаимодействия: мега-, мета-, мезо- и микросфера; показано отличие их по содержанию и форме. Научно обоснованы виды педагогического взаимодействия, ее специфические особенности.
| 2. |
Грубіч Д. Ю. Сутність та особливості інноваційної педагогічної технології в процесі викладання загальноправових дисциплін [Електронний ресурс] / Д. Ю. Грубіч, М. К. Подберезський, Г. В. Шадріна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_15 Розкрито поняття «технологія», «педагогічна технологія», «соціальна технологія», «інноваційна педагогічна технологія». Визначено сутність педагогічної технології як форми здійснення педагогічного процесу. Описано особливості застосування інноваційних освітніх технологій у процесі загальноправової підготовки майбутніх педагогів. Виявлено вплив інноваційних педагогічних технологій на підвищення якості правової освіти.Раскрыто понятие «технология», «педагогическая технология», «социальная технология», «инновационая педагогическая технология». Определена сущность педагогической технологии как формы осуществления педагогического процессa. Описаны особенности применения инновационных образовательных технологий в процессе общеправовой подготовки будущих педагогов. Определено влияние инновационных педагогических технологий на повышение качества правового образования.The article revealed the novelty «technology», «pedagogical technology»; «social technology», «innovatory pedagogical technology»; defined the essence of the pedagogical technology as a form of the pedagogical process realization; described particularities of the using of innovatory educational technology in the process of the future teachers common legal training; defined the influence of pedagogical technologies on increasing of the quality of the legal education.
| 3. |
Подберезський М. К. Актуальність правового виховання майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / М. К. Подберезський // Новий Колегiум. - 2013. - № 2. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2013_2_7
| 4. |
Подберезський М. К. Професійна мобільність майбутнього інженера як науково-педагогічний феномен [Електронний ресурс] / М. К. Подберезський, С. О. Даньшева // Новий Колегiум. - 2011. - № 3. - С. 12-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2011_3_5
| 5. |
Васильєва М. П. Технології соціально-педагогічної роботи зі студентською молоддю [Електронний ресурс] / М. П. Васильєва, М. К. Подберезський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка. - 2018. - Вип. 24(1). - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_011_2018_24(1)__9
| 6. |
Подберезський М. К. Концептуальні засади використання технологічного підходу в освітньому процесі [Електронний ресурс] / М. К. Подберезський // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 28. - С. 248-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_28_47 Розглянуто використання терміна "технології в освіті". Обгрунтовано використання технологічного підходу у навчанні й вихованні. Визначено загальні риси виробничого й освітнього процесів. З'ясовано критерії того, що діяльність педагога в освітньому закладі грунтується на технологічному підході. Класифіковано усі освітні технології за ознакою інтенсивності зміни. Виділено вісім рангів технології. На підставі порівняння використання технологічного підходу в процесі виробництва й освіти встановлено, що внесення технологічних ідей до різних компонентів освіти спричинило формування й теоретичне оформлення різних видів практик реалізації освітнього процесу.Рассмотрено использование термина "технологии в образовании". Обосновано применение технологического похода в обучении и воспитании. Определены общие черты производственного и образовательного процессов. Установлены критерии того, что деятельность педагога в образовательном учреждении основывается на технологическом подходе. Классифицированы все образовательные технологии по признакам интенсивности изменения. Выделены восемь рангов технологии. На основании сравнения использования технологического подхода в процессе производства и образования установлено, что внесение технологических идей в разные компоненты образования способствовало формированию и теоретическому оформлению разных видов практик реализации образовательного процесса.
|
|
|